Dr. C. Cengiz Çevik – Blog

KLASİK FİLOLOG

Category Archives: Başka birtakım hassasiyetler

>Ara Sıcak (6) Beyaz Şardone!

> Beyaz Şardone ve yine ağzı burnu dağılmış Latince sözlük! Gecenin geri kalan kısmına Şardoneyle devam edeceğiz. Share |

31/12/2010 · 3 Yorum

>Ara Sıcak (5) Berlin Filarmoni, 2010’a Veda

> Share |

31/12/2010 · Yorum bırakın

>Ara Sıcak (4)

> Öğrencilerimden ikisi hediye almış, biri birkaç hafta önce, diğeri ise dün verildi. Roma Colosseum’u ve Cleopatra’yı taşıyan Mısır gemisi. Yılbaşı hediyesi alanların, bu hediyeleri sahiplerine ne zaman vereceği konusunda … Okumaya devam et

31/12/2010 · 1 Yorum

Ara Sıcak (3)

  “Wake Me Up” alt-başlığıyla piyasaya sunulan Lux marka sabunların ambalaj arkasında komiklik varmış meğerse. Denk geldi, tam “Ara Sıcak”lık diye düşündüm, ciddiyim. Ambalajın ön yüzündeki kadın “hayat dolu ve … Okumaya devam et

31/12/2010 · 2 Yorum

>Ara sıcak (2)

> Bu gece biraz P. Auster okudum, okuyorum, beraberinde limonlu votka. “Bir an savaş yanlısı bir sağcı gibi konuşuyordu, bir an sonra ise bombacı bir anarşiste yaraşır fikirler öne sürüyordu. … Okumaya devam et

26/12/2010 · 1 Yorum

>Ara sıcak

> Ara sıcak. Tanrı Aeolus, biz içerideyken, biraz gevşetmiş yuları, rüzgâr artmış, dışarı çıkınca anlıyoruz. Hafif savrularak yukarı doğru yürüyoruz. Share |

26/12/2010 · Yorum bırakın

>S1m0ne üzerine

> Sextus Empiricus‘un Pyrrhoncu felsefeye ilişkin aktarımında da geçtiği gibi, ilk Kuşkucuların dogmatiklerden temel farkı, şeylerin özünün asla kavranamayacağını düşünmeleridir, zira Pyrrhon’a göre, hiçbir şeyi bir aracı olmaksızın idrak edemeyiz, … Okumaya devam et

19/12/2010 · Yorum bırakın

>Kitabın içinden çıkan pembecik kız mektubu

> Malumunuz Taksim’de her sene belli günlerde sahaf festivali yapılıyor. Evvelce gitme şansım olmamıştı, bu senekine ise, denk geldi, gittim. Üç dört kitap aldım, döndüm. Felaket yorgun olduğum için, eve … Okumaya devam et

05/10/2010 · 4 Yorum

>victim of intrigue…

> Share |

24/09/2010 · Yorum bırakın

Mısır ve közlenmiş kırmızı biber

  Tercihim budur. Renklerini de tadını da benimsiyorum. Share |

18/09/2010 · 3 Yorum